Čo už si nájdete SEO agentúru Seolight alebo budete na SEO optimalizácii pracovať sami, musíte mať na pamäti jednu veľmi dôležitú vec. Akú? SEO je živý organizmus, teda nie doslovne, no v prenesenom slova zmysle to platí na tristo percent. Optimalizácia sa neustále vyvíja, algoritmy vyhľadávačov sa menia a aj ľudia na veci pozerajú inak ako pred šiestimi rokmi. Spolu s týmto všetkým sa musíte vyvíjať aj vy. Bohužiaľ, mnohé SEO agentúry svoju optimalizáciu stavajú na základoch, ktoré boli aktuálne pred desiatimi rokmi. Áno, aj vtedy už existovalo SEO, len o ňom nebolo toľko počuť. To, čo fungovalo vtedy, nefunguje dnes. Niečo možno áno, no určite nie všetko. Ak teda chcete výsledky, musíte na trafiť na takú agentúru, ktorá ide s dobou a optimalizáciu zameriava na aktuálne trendy z tejto oblasti. Presne to isté platí aj vtedy, ak by ste sa do SEO pustili sami alebo ak by ste si našli samostatných odborníkov, ktorú budú na optimalizácii pracovať. Čo už nie je v kurze? Ak sa optimalizácii nerozumiete, je veľmi ťažké zhodnotiť, čo je IN a čo už je dávno OUT. Presne na to by mali slúžiť rady SEO špecialistov z agentúr. Ak by sme chceli hovoriť o všetkom, čo už dnes neletí, boli sme tu veľmi dlho. Preto si vymenujeme len niekoľko vecí. Tak napríklad, v minulosti bolo veľmi populárne za poplatok zapisovať weby do online katalógov. Dnes vám niektoré z nich môžu dokonca uškodiť. Ďalším varovným signálom môže byť napríklad to, že vám v agentúre začnú hovoriť o dôležitosti Page Ranku. Už aj malé dieťa vie, že Page Rank dnes už nie je dôležitý. Ani stovky kľúčových slov nepomôžu v postavení vo vyhľadávačoch. Môžu pomôcť s návštevnosťou, no nie so samotnou pozíciu. Čo z predošlých riadkov vyplýva? SEO musí kráčať s dobou. Vy alebo SEO agentúra, s ňou musí teda kráčať tiež. Ak to tak nebude, ani optimalizácia nebude úspešná a nebude mať žiaden zmysel.